طرح توسعه دانشکده دندان‌پزشکی مشهد با ۸۰یونیت جدید

طرح توسعه دانشکده دندان‌پزشکی مشهد با ۸۰یونیت جدید

معاون اداری و مالی دانشکده دندان‌پزشکی مشهد با بیان اینکه این دانشکده در سالهای آتی گنجایش دانشجوی بیشتر را ندارد گفت: طرح توسعه دانشکده دندان‌پزشکی مشهد در فضایی به مساحت دوهزار متر مربع برای احداث ۸۰ یونیت جدید دندان‌پزشکی پیش بینی شده است.

دکتر رضا زارع محمودآبادی افزود: دانشکده دندان‌پزشکی مشهد با قدمت ۵۰سال یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین دانشکده‌های دندان‌پزشکی کشور به شمار می‌رود و سالانه ۱۵۰ دانشجوی جدید دارد.
وی اظهار کرد: دانشکده دندان‌پزشکی مشهد در فضایی به مساحت شانزده هزار متر مربع ساخته شده و گسترش و توسعه آن با کاهش بخشی از فضای سبز آن میسر است. طرح توسعه دانشکده دندان‌پزشکی مشهد در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع برای احداث ۸۰ یونیت جدید دندان‌پزشکی پیش بینی شده است.

دکتر محمودآبادی افزود: با اجرای این طرح سطح خدمات رسانی برای آموزش دانشجویان و همچنین درمان مراجعان به میزان قابل ملاحظه ای ارتقا می‌یابد.
وی اظهار کرد: طرح توسعه این دانشکده نیازمند تاسیسات، تجهیزات، ملزومات خاص و یونیت دندان‌پزشکی است و طبق بررسی‌های انجام شده به دلیل نوع معماری ساختمان دانشکده، امکان توسعه عمودی آن وجود ندارد.
وی گفت: نقشه‌های توسعه دانشکده دندان‌پزشکی مشهد درسال ۱۳۹۱ آماده شده و به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، استانداری و وزارت بهداشت ارسال شده است که در صورت تخصیص اعتبار طی یک سال اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.



Javad Sajjjadi (MJDev)